Vackert väder!

Hej alla underbara människor!

Jag vaknade typ vid klockan nio idag h3h3 :P
jag hade tänkt att hitta på ngt med felicia idag men var tvungen att passa killarna :(
Vi hade tänkt att dra ut en liten sväng sen i pulka backen,den är jätte läskig och hög!
det kanskse blir så att jag drar till felicia eller hon kommer hit idag och sover över men hon skulle hörra med sin pappa först.
och sist men inte minst det ! imorgon blir det stan med de BÄST! LAJF<3
Skriver säkert innan jag åker in till stan imorgon och säkert ngt liteet ikväll!

Ha de bra/ amelia:)

EN FUL BILD PÅ MIG !!! H3H3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej amelia. har nu frågestund på bloggen. gå gärna in och fråga några frågor! :D<3 puss

2009-12-28 @ 15:10:06
URL: http://johannaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0